Peugeot Używany Gwarantowany to kolejny program, który umożliwiał zakup używanego samochodu francuskiej marki. W programie znajdowały się samochody spełniające najwyższe standardy, sprawdzone zarówno pod względem technicznym, jak i prawnym. Jakie korzyści mogli zyskać klienci, decydując się na samochód Peugeot w ramach programu? Co to jest program „Peugeot Używany Gwarantowany”? Peugeot Używany Gwarantowany* to program francuskiego producenta samochodów osobowych. Oferuje możliwość nabycia dobrej jakości pojazdów używanych objętych roczną lub półroczną gwarancją bez limitu kilometrów. Auta dostępne w programie klient może kupić na wiele sposobów – dealerzy Peugeot oferują różne warianty finansowania. Co ważne, przed zaoferowaniem pojazdu potencjalnym nabywcom, następuje kontrola wszelkich elementów samochodu – weryfikowany jest jego stan techniczny, ale też stan prawny. W połączeniu z możliwością odbycia jazdy próbnej klient zyskuje pewność, że nabywa auto używane, jakiego poszukiwał i które nie kryje przed nim tajemnic. Kierowcy, którzy skorzystali z programu, doceniają w nim również możliwość wykupu różnych, korzystnych form ubezpieczenia w ramach ofert premium. Dealerzy Peugeot Używany Gwarantowany zwracają uwagę, że nie wszystkie pojazdy mogą zostać […]
Program Mercedes Benz Certified pozwala nabyć sprawdzone, wysokiej jakości samochody używane. To doskonałe rozwiązanie dla kierowców ceniących bezpieczne rozwiązania — w ofercie znajdują się certyfikowane używane Mercedesy z pewnego źródła. Dzięki temu przy zakupie nowego samochodu nie towarzyszy stres i obawa przed podjęciem złej decyzji. Co warto wiedzieć o programie?
Mazda Skyselection to program idealny dla osób, które poszukują wysokiej jakości, renomowanych i sprawdzonych samochodów używanych. Rozwiązanie to pozwala nabyć auto z salonu Mazda Skyselection i cieszyć się wysoką jakością i bezpieczeństwem podczas bliższych i dalszych podróży. Co warto wiedzieć o programie? Wyjaśniamy poniżej.
Citroen Select to program odkupu i sprzedaży samochodów używanych – w ostatnich miesiącach zastąpiony został znacznie szerszym programem Spoticar – które przechodzą szczegółową kontrolę zanim trafią do oferty. Zakup używanego auta w programie Spoticar (dawniej Citroën Select) jest równie wygodny jak kupno nowego samochodu w salonie, a szereg zalet skłania do skorzystania z tej właśnie opcji.
Hyundai Promise to jeszcze jeden program dealerski, w którym kupić można samochody używane Hyundai mające nie więcej niż 5 lat i 120 tys. km przebiegu. Hyundai ma w swojej ofercie również „Sprawdzone Samochody Używane”. Na czym polegają oba oznaczenia i czym się różnią?
Poznań Motor Show to jedno z najważniejszych wydarzeń motoryzacyjnych w Europie, które od wielu lat dostarcza niezapomnianych emocji dziesiątkom tysięcy zwiedzających.
Jaki kolor auta w kontekście jego nadwozia oznacza wysokie prawdopodobieństwo, że samochód brał udział w kolizji? A jaki kolor oznacza niskie prawdopodobieństwo? Na podstawie danych z bazy miliardów rekordów autoDNA sprawdziło, w jaki sposób w 2022 r. kolory aut przekładały się na statystyczne ryzyko wystąpienia szkody w historii pojazdu.
Importowane do Polski auta z USA w zdecydowanej większości mają uszkodzone nadwozie. Wśród marek ta wada najczęściej występuje w przypadku BMW, Forda i Chryslera. Wysoko w rankingu są też inne niemieckie marki, ale nie brakuje samochodów marek japońskich, jak również szwedzkiego Volvo.
Auta uszkodzone to najczęściej karoseria, lampy czy może klimatyzacja? – autoDNA sprawdza jakie uszkodzenia występują najczęściej w przypadku używanych samochodów pochodzących z obrotu krajowego oraz z importu.
Jak wyglądał rynek aut używanych w Polsce w 2022 r.? W 2022 r. nastąpił dwucyfrowy spadek rynku aut używanych w Polsce, jeśli chodzi o skalę przerejestrowań na nowego właściciela oraz pierwsze rejestracje samochodów osobowych z importu – wynika z danych autoDNA.
Od kilkuset złotych do nawet blisko 30 tys. – tyle można stracić kupując auto z cofniętym licznikiem za każde 50 lub 100 tys. km “ukrytego” przebiegu. Korekta licznika to jeden z wielu chwytów nieuczciwych handlarzy aut. Niestety, wciąż nie jest trudno o samochód z cofniętym licznikiem.
Jak wynika z danych autoDNA za rok 2022, szkoda całkowita wśród popularnych na rynku aut używanych występuje dość często – od 11,2% do nawet 16,8% raportów dla wybranych modeli zawierało wpis dotyczący wystąpienia takiego zdarzenia. Ich średnia wartość waha się – od 32,5 tys. zł do nawet blisko 52 tys. zł.