Często zadawane pytania

  1. Dla jakich pojazdów można kupić raport?


    Raport można kupić dla wszystkich pojazdów (samochodów osobowych, ciężarowych, przyczep, autobusów, motocykli, motorowerów), które posiadają 17-znakowy numer VIN zgodny z normą ISO-3779. Więcej informacji na temat numeru VIN można znaleźć na stronie: www.autodna.pl/numer-vin

  2. Jak sprawdzić historię pojazdu?


    W celu sprawdzenia historii pojazdu na stronie www.autodna.pl w polu tekstowym do wpisania numeru VIN, zatytułowanym „Sprawdź za darmo numer VIN” należy wprowadzić numer VIN pojazdu, którego historię chce Pan/Pani poznać i kliknąć przycisk „Sprawdź VIN”. Następnie na stronie serwisu autoDNA po analizie numeru VIN sprawdzanego pojazdu przedstawione zostaną raporty dostępne dla wskazanego numeru VIN, na tym etapie należy wybrać produkty, które Pana/Panią interesują i kliknąć przycisk „Zapłać teraz”.

  3. Jaki jest koszt sprawdzenia pojazdu?


    W zależności od raportu koszt jest następujący:

    • Raport Historii Pojazdu autoDNA: od 15.9 zł (cena uzależniona jest od ilości informacji w raporcie)
    • Raport autoDNA dla Pojazdów z Holandii: 14.9 zł
    • Raport autoDNA dla Pojazdów z Francji: 29.9 zł
    • Raport autoDNA dla Pojazdów z Belgii: 29.9 zł
    • Raport AutoCheck: 44.9 zł
  4. Jakie informacje znajdują się w raportach?


    Przed zakupem Raportu Historii Pojazdu autoDNA wyświetlamy informacje dostępne dla konkretnego nr VIN, które otrzyma Pani/Pan po wykupieniu płatnej wersji raportu. Jeśli przed zakupem w historii pojazdu brakuje wpisów oznacza to, że nie będą one dostępne po wykupieniu wersji płatnej. Serdecznie zapraszamy na: www.autodna.pl/przykladowe-raporty po więcej informacji.

  5. Kiedy otrzymam raport?


    Raport jest generowany i wysyłany na adres e-mail podany w trakcie rejestracji automatycznie po zaksięgowaniu płatności. W zależności od wybranej metody może to trwać od kilku minut wzwyż. Raport jest również dostępny do pobrania w formie PDF do 60 dni od zakupu raportu.

  6. W raporcie występuje komunikat o PROBLEMIE TECHNICZNYM


    W sytuacji wystąpienia komunikatu o problemie technicznym należy zweryfikować poprawność wprowadzonego numeru VIN i wysłać za pośrednictwem formularza kontaktowego wiadomość do Biura Obsługi Klienta podając w treści wiadomości markę, model oraz rok produkcji sprawdzanego pojazdu.

Jeżeli powyższe informacje nie dostarczyły odpowiedzi na Państwa pytania serdecznie zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.